Seksowny płaski brzuch? Seksowny brzuch i wąska talia są zazwyczaj na liście rzeczy, które każda kobieta chce osiągnąć. Nie wszystkie jesteśmy takimi szczęściarami, że mamy idealną figurę, praktycznie nic nie robiąc i często same ćwiczenia na płaski brzuch nie pomagają.

Zdarza się, że często skłaniamy się ku wyszczuplającej bieliźnie lub luźnym ubraniom, które zatuszują nasze dodatkowe kilogramy. Co możemy zrobić, aby patrzeć na swój wymarzony płaski brzuch?

Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się co powinnaś robić, a czego unikać.

[divider]1. Uważaj na to, co jesz[/divider]

śniadanie tumblr gofry bita śmietana

Dieta jest bardzo ważna, aby osiągnąć upragnione efekty. Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się dokąd idą te zjedzone kosteczki czekolady? Jeśli jesz więcej niż powinnaś, dodajesz sobie zbędnych kilogramów, które odkładają się między innymi w brzuchu. Nie daj się zwieść tabletkom odchudzającym. Odżywiaj się zdrowo i chudnij!

Co należy jeść? Pamiętaj, aby spożywać produkty bogate w białko zwierzęce, jedz także produkty pełnoziarniste, świeże owoce i warzywa zielone. Pij dużo wody i herbaty. Masz ochotę na coś słodkiego? Wybierz gorzką czekoladę. Czego nie jeść? Unikaj smażonego jedzenia, nabiału, białego pieczywa, napojów gazowanych czy ciastek. Kiedy jeść? Jedz o stałych porach i unikaj jedzenia w pośpiechu. Starannie przeżuwaj posiłki i nie spiesz się, dzięki temu będziesz lepiej trawić to co jesz. Unikaj oleistych rzeczy i nie przesadzaj z solą.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Domowa maseczka z miodu właśnie dla CIEBIE!

[divider]2. Codzienny trening[/divider]

dziewczyna na plaży ćwiczy, biega, szczęśliwa

Z pewnością wykonujesz różne ćwiczenia mające na celu spalać zbędne kalorie. Jednak, aby zobaczyć mięśnie, które kryją się pod zbędną warstwą tłuszczu, musisz się skupić na codziennym jego spalaniu. Dieta to nie wszystko. Spróbuj codziennego aerobiku czy joggingu. Wybieraj długie spacery, bieganie, pływanie, jazdę na rowerze, Zumbę czy jogę. Te ćwiczenia wymagają od ciebie ciągłego ruchu i zwiększają twój metabolizm. Staraj się poświęcić na nie przynajmniej pół godziny dziennie. Większość kobiet skupia się na przysiadach i brzuszkach, robiąc do 100 powtórzeń dziennie, aby mieć brzuch twardy jak skała. Możesz urozmaicić te ćwiczenia robiąc brzuszki skośne lub brzuszki połączone z rowerkiem.
[reklama]

[divider]3. Precz ze wzdęciami[/divider]

Czipsy słone leżace na stole

Przez wzdęcia twój brzuch wydaje się większy niż jest w rzeczywistości, a powodem tego jest niewłaściwa dieta. Nadmiar soli w spożywanych posiłkach powoduje zatrzymywanie się wody. Unikaj słonych przekąsek, a w kuchni stosuj sól koszerną lub sól morską. Dla lepszego smaku potraw używaj ziół i przypraw. Przyczyną wzdęć mogą być także napoje gazowane, fasola czy winogrona.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Maseczka z awokado - 4 najlepsze przepisy!

[divider]4. Zrelaksuj się[/divider]

kobieta basen, słońce, relax

Mówi się, że żołądek jest naszym drugim mózgiem i głównym receptorem naszego stanu psychicznego. To dlaczego odczuwasz mdłości lub masz zaciśnięty żołądek, gdy się denerwujesz lub jesteś przygnębiona. Ponadto, ciągły stres zwiększa produkcję kortyzolu, który wpływa na metabolizm, zatrzymuje sól w organizmie i wpływa na wzrost wagi. Naucz się technik relaksacyjnych i zmniejsz poziom stresu, który negatywnie wpływa na twój organizm. Daj sobie chwilę spokoju każdego dnia.

Powyższe sposoby umożliwią ci uzyskanie płaskiego brzucha i szczupłej talii, ale pamiętaj, nie oczekuj efektów z dnia na dzień. Bądź cierpliwa i trzymaj się swoich postanowień. Jak tylko zaczniesz zauważać rezultaty, zobaczysz, że to wszystko jest tego warte!

PODZIEL SIĘ
(4głosów, średnia: 4,25 z 5)
Loading...
Joanna M.
Uwielbiam wykorzystywać naturalne oleje. Obserwuję i zgłębiam styl kobiet z całego świata. Przygotowuję kosmetyki z domowych, lokalnych składników. Kocham buty i torebki. Telefon: +48789345456. e-mail: Joanna.F@wp.pl

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.