Nawet jeśli rodzaj tkanki mięśniowej jest uwarunkowany genetycznie, nie jest za późno, aby wymieszać zalety włókien typu II, zwanych szybko kurczliwymi, z mięśniami wolno kurczliwymi – możesz to zrobić przez trening cardio.

Ćwiczenia na większe pośladki to jogging i szybki marsz!

Aby jak najlepiej wykorzystać swój trening, wykonuj bardzo szybkie biegi, zamiast wolnego joggingu czy marszu.

Aby to zrobić, rozgrzej się rozciąganiem, lub pięciominutowym joggingiem, a następnie przez 10 -15 minut biegnij szybkim sprintem, rozciągając w ten sposób swoje pośladki. Powtarzaj to kilka razy.

Musisz jednak pamiętać, że takie ćwiczenie jest niezwykle męczące i może być problematyczne dla twoich kolan.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Tai Chi - pokojowa sztuka walki
kobieta na bieżni
Jakie ćwiczenia na większe pośladki? szybki marsz!

Możesz doświadczyć zakwasów i bólu w tylnych częściach ciała oraz nadwerężenia i nieprzyjemnych doznać w kolanach.

Aby temu zapobiec, powinnaś zawsze sprawdzić, czy twoje ciało jest odpowiednio ułożone w trakcie ćwiczeń i czy zostało przed nimi dobrze rozgrzane i rozciągnięte. Pamiętaj też, aby bo ćwiczeniach odpowiednio je wysuszyć i ochłodzić.

Systematyczność w ćwiczeniu pośladków

Ćwiczenia na duże pośladki może być proste, jedyne, o czym musisz pamiętać to codzienny trening. Pamiętaj jednak, że nie powinno się robić codziennie wszystkich ćwiczeń – najlepiej robić je zamiennie.

Na przykład możesz robić trening cardio w poniedziałki i czwartki. Później, we wtorki i piątki, możesz skupić się na mięśniach brzucha, a same pośladki ćwiczyć w środy i soboty.

Najlepiej jednak stwórz swój własny, osobisty plan treningu – pamiętaj tylko, aby dać swym mięśniom czas odpoczynku i wytchnienia, zanim znów się za nie zabierzesz.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Wzmacnianie kości - [domowe sposoby] na osteoporozę

Ćwiczenia na większe pośladki dadzą Ci w kość i czasem zbliżysz się do granic wytrzymałości Twoich mięśni, jednak jeśli przetrwasz te kilka ciężkich momentów, mogę obiecać Ci naprawdę satysfakcjonujący kształt Twoich pośladków, daj im kość!

Przydatna staje się także specjalna dieta na większe pośladki!

Wybrane specjalnie dla Ciebie:

0 Udostępnień
1
2
(25głosów, średnia: 4,60 z 5)
Loading...
Alicja P.
Interesuję się psychologią stosunków międzyludzkich. Nasze zachowania są cudownie skomplikowane a emocje mają w sobie coś szalonego, dlatego uwielbiam je zgłębiać. Z pasją dzielę się swoimi doświadczeniami. Dużo czasu spędzam w gronie przyjaciół i bliskich mi osób. Kocham wspólne gotowanie i wypady na zakupy. Kontakt: +48606987345, e-mail: alicja.p@o2.pl

11 KOMENTARZE

  1. Ćwiczę już od dawna pośladki i muszę przyznać, że widok mężczyzn spoglądających na moje cztery literki jest bardzo satysfakcjonujący. Nie ukrywam, że dbam o siebie, ćwiczę i mam ogromne powodzenie u panów.

  2. Pupa jest łatwa do wytrenowania wystarczy się podpytać o więcej ćwiczeń i zmieniać sposób trenowania co 3-4 tygodnie żeby mięśnie się nie przyzwyczajały do treningu bo wtedy postępy są mniejsze. Niby błaha porada ale w rzeczywistości bardzo ważna. Takich cennych porad dostałam pełno od trenera na Siłowni w Saturn Fitness na Bielanach ale żeby te rady zaczęły działać jest jeden haczyk „trzeba się ruszyć i iść trenować na siłowni” bez tego nie da rady :)

  3. Dzięki za ćwiczenia na dużą pupę, biorę się do roboty bo już znudziło mnie oglądanie ładnych tyłeczków, chcę mieć taki! pozdrowienia dla Was!

  4. Jakie jeszcze znacie ćwiczenia na powiekszenie pupy? jak na razie od 3 tygodni ćwiczę i efektów na miarce nie widać, nawet jeden cm :/ :( czy systematyczność jest podczas ćwiczeń na pupę tak samo ważna jak aktywność fizyczna np. w trakcie odchudzania?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.