Wydaje nam się, że utrzymanie normalnej, mieszczącej się w granicach normy masy ciała jest bardzo trudne. Trzeba tylu wyrzeczeń, ostrej diety, intensywnego ruchu… prawda? Nie!

Dieta dla zdrowia psychicznego

Aby mieć dobrą figurę wcale nie trzeba rezygnować z tego, co smaczne. Po prostu dobrze jest jeść to z umiarem! Słodycze również nie są wykluczone (dowiedz się: jak zerwać ze słodyczami). Od czasu do czasu można sobie na nie pozwolić. Należy pamiętać, aby dieta była zdrowa, zawierała świeże produkty, owoce i warzywa. Za szczupłą sylwetkę w sporej mierze odpowiada równowaga hormonalna oraz zdrowe jelita. Dobrze jest jeść pokarmy, które są jednocześnie lekarstwami o działaniu oczyszczającym.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Ćwiczenia tybetańskie, jak je ćwiczyć i co dają rytuały!

Takich jest naprawdę wiele. Równowagę hormonalną kobietom i mężczyznom zapewnia zdrowa dieta i przede wszystkim spokojne, szczęśliwe życie. Aby być szczupłym trzeba dążyć do tego, by być zadowolonym! Wówczas apetyt jest z reguły o wiele niższy, szczególnie naturalnie spada chęć na spożywanie produktów wysoko węglowodanowych. Warto zadbać o to, by nasze życie było wypełnione ciekawymi zajęciami.

Aktywność fizyczna

Również aktywność fizyczna osób, które chcą być szczupłe wcale nie musi być bardzo intensywna. Nie musisz wylewać siódmych potów na siłowni, chyba, że naprawdę to lubisz. Wystarczy godzina aktywności dziennie, aby zachować odpowiednią wagę, oczywiście z zachowaniem umiaru w spożyciu kalorii. Może to być jazda na rowerze, pływanie, maszerowanie, sprzątanie, wykonywanie domowych obowiązków, robienie czegoś w domu czy na świeżym powietrzu również są wskazane i liczą się jako aktywność fizyczna.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Czarny orzech i jego właściwości zdrowotne! SPRAWDŹ KONIECZNIE!

Najnowsze badania twierdzą wręcz, że aby zapobiegać nadmiernej otyłości wystarczy ruszać się już… pięć minut dziennie! Oczywiście jest to wciąż mało, ale badania wykazały, że ćwicząc już tyle czasu dziennie tyjemy znacznie wolniej niż nie robiąc tego w ogóle. Dlatego warto nawet w ciągu dnia zrezygnować z windy na rzecz schodów, lub wysiąść z autobusu wcześniej, by przejść się kawałek do pracy. To naprawdę działa i przynosi korzyści.

0 Udostępnień
(3głosów, średnia: 4,33 z 5)
Loading...
Natalia Wieczorek
Będąc w pełni świadomą, że wszystko co posiadamy (czy materialnie czy jako umiejętności, zdobyta wiedza) ma największą wartość w momencie jak się tym dzielimy z innymi, chciałabym się z Wami dzielić swoim doświadczeniem życiowym i wiedzą jaką posiadam. Będę pisać o tym co jest moją pasją : o ZDROWYM ŻYWIENIU, ZDROWYM LIFESTYLE’U i co za tym idzie zdrowej Duszy i Psychice. Tel. komórkowy: 603-334-556, e-mail: nw34@gmail.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.