Jaką postać powinien mieć gadżet reklamowy, aby klient poczuł się wyjątkowo? jakie gadżety podbijają rynek reklamowy w dzisiejszych czasach? i wreszcie: jakie gadżety są najczęściej wybierane przez firmy, by zadowolić swoich klientów? o tym wszystkim przeczytasz w poniższym artykule.

Forma promocji jaką są gadżety reklamowe, to najskuteczniejszy sposób na przywiązanie klienta do naszej marki. Potwierdzają to wszystkie branżowe analizy i gołym okiem widać, że zainteresowanie tą formą promocji zyskuje z roku na rok na coraz większym znaczeniu.

W badaniu, które przeprowadziło PIAP: „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy” można śmiało wywnioskować, że artykuły promocyjne uplasowały się na drugim miejscu wśród najskuteczniejszych, a tym samym najtańszych nośników informacji na temat firmy.

Ponadto, więcej niż 70% ankietowanych biorących udział w tym badaniu potwierdziło, że artykuły promocyjne, to bardzo efektywny sposób na wzbudzenie wśród klientów zainteresowania naszą marką.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
5 najlepszych prezentów dla psiego opiekuna

A 80% osób biorących w tym badaniu potwierdziło, że osobiście wykorzystuje gadżety firmowe czy gadżety reklamowe, aby w sposób efektywny promować wizerunek firmy którą prowadzą.

Można więc śmiało stwierdzić, że promocja przedsiębiorstwa wykorzystująca gadżety reklamowe, to nowy trend wśród przedsiębiorców, i tego typu działania marketingowe, stają się pomału standardem działań marketingowych nie tylko w małych firmach, ale i w przedsiębiorstwach średniej wielkości.

Czym powinien być dobry gadżet reklamowy?

Przede wszystkim powinien być to produkt spełniający poniższe kryteria:

  • wizualnie atrakcyjny,
  • dobry jakościowo,
  • przydatny i użyteczny,
  • nawiązujący do działalności firmy.

Aby działania reklamowe przynosiły pozytywne efekty wpływające na wizerunek naszej firmy, w pierwszej kolejności trzeba zadbać o każdą z tych cech, którą podałam.

Estetyka, jakość i przydatność gadżetu reklamowego, to absolutne minimum jakie trzeba spełnić, zabierając się za tę formę reklamy. Oczywiście fakt podarowania klientowi jakiegokolwiek gadżetu, wzbudzi w nim pozytywne emocje, ale to nie wszystko, przedsiębiorca powinien zadbać o to, aby ten efekt utrzymywał się w świadomości obdarowanego klienta jak najdłużej…

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Dolegliwości wieku średniego

Jakie gadżety reklamowe są najpopularniejsze?

Najpopularniejsze są produkty tekstylne, czyli odzież, kurtki, torby i czapki, zaraz za nimi znajdują się gadżety związane z bezpieczeństwem oraz zdrowiem, na trzecim miejscu uplasowały się wyroby papiernicze, a więc znane wszystkim firmowe kalendarze…

Na pewno decyzja o wyborze gadżetu reklamowego powinna być solidnie przedyskutowana i omówiona. Trzeba zadbać przede wszystkim o to, aby produkt reklamowy którym zamierzamy obdarzyć klienta, był mu przydatny.

By dobrze kojarzył się z naszą firmą i miał emocjonalny wydźwięk dla klienta i jakieś znaczenie w jego życiu codziennym. Bo tylko sięgając do serca klienta, firma jest w stanie zapisać się w jego podświadomości!

0 Udostępnień
(1głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Redakcja Kobieco.pl
Portal KOBIECO.PL to nowoczesne spojrzenie na kobiecy świat. Portal kieruje swoje treści dla kobiet. Poruszamy następujące tematy z życia kobiet: Życie, Inspiracje, Moda, Zdrowie, Uroda, Fit, Fitness, Podróże i Finanse.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.