Jaką postać powinien mieć gadżet reklamowy, aby klient poczuł się wyjątkowo? jakie gadżety podbijają rynek reklamowy w dzisiejszych czasach? i wreszcie: jakie gadżety są najczęściej wybierane przez firmy, by zadowolić swoich klientów? o tym wszystkim przeczytasz w poniższym artykule.
Forma promocji, jaką są gadżety reklamowe, to najskuteczniejszy sposób na przywiązanie klienta do naszej marki. Potwierdzają to wszystkie branżowe analizy i gołym okiem widać, że zainteresowanie tą formą promocji zyskuje z roku na rok na coraz większym znaczeniu.
W badaniu, które przeprowadziło PIAP: „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy” można śmiało wywnioskować, że artykuły promocyjne uplasowały się na drugim miejscu wśród najskuteczniejszych, a tym samym najtańszych nośników informacji na temat firmy.
Ponadto, więcej niż 70% ankietowanych biorących udział w tym badaniu potwierdziło, że artykuły promocyjne, to bardzo efektywny sposób na wzbudzenie wśród klientów zainteresowania naszą marką.
A 80% osób biorących w tym badaniu potwierdziło, że osobiście wykorzystuje gadżety firmowe czy gadżety reklamowe, aby w sposób efektywny promować wizerunek firmy, którą prowadzą.
Można więc śmiało stwierdzić, że promocja przedsiębiorstwa wykorzystująca gadżety reklamowe, to nowy trend wśród przedsiębiorców, i tego typu działania marketingowe, stają się pomału standardem działań marketingowych nie tylko w małych firmach, ale i w przedsiębiorstwach średniej wielkości.
Czym powinien być dobry gadżet reklamowy?
Spis treści
Przede wszystkim powinien być to produkt spełniający poniższe kryteria:
- wizualnie atrakcyjny,
- dobry jakościowo,
- przydatny i użyteczny,
- nawiązujący do działalności firmy.
Aby działania reklamowe przynosiły pozytywne efekty wpływające na wizerunek naszej firmy, w pierwszej kolejności trzeba zadbać o każdą z tych cech, którą podałam.
Estetyka, jakość i przydatność gadżetu reklamowego, to absolutne minimum, jakie trzeba spełnić, zabierając się za tę formę reklamy. Oczywiście fakt podarowania klientowi jakiegokolwiek gadżetu, wzbudzi w nim pozytywne emocje, ale to nie wszystko, przedsiębiorca powinien zadbać o to, aby ten efekt utrzymywał się w świadomości obdarowanego klienta jak najdłużej…
Jakie gadżety reklamowe są najpopularniejsze?
Najpopularniejsze są produkty tekstylne, czyli odzież, kurtki, torby i czapki, zaraz za nimi znajdują się gadżety związane z bezpieczeństwem oraz zdrowiem, na trzecim miejscu uplasowały się wyroby papiernicze, a więc znane wszystkim firmowe kalendarze…
Na pewno decyzja o wyborze gadżetu reklamowego powinna być solidnie przedyskutowana i omówiona. Trzeba zadbać przede wszystkim o to, aby produkt reklamowy, którym zamierzamy obdarzyć klienta, był mu przydatny.
By dobrze kojarzył się z naszą firmą i miał emocjonalny wydźwięk dla klienta i jakieś znaczenie w jego życiu codziennym. Bo tylko sięgając do serca klienta, firma jest w stanie zapisać się w jego podświadomości!
Wybrane specjalnie dla Ciebie:
- Gadżety do pielęgnacji twarzy i urody, które musisz mieć!
- Zobacz zestawienie najlepszych gadżetów na zimę dla kobiet!
- Jaki prezent na ostatnią chwilę?
- 10 najbardziej oryginalnych lamp biurkowych – musisz je zobaczyć!