Szukasz motywacji do ćwiczeń? Niestety nie mamy dobrych wiadomości – nie istnieje sprawdzony patent dla każdego. Jest za to dużo sposobów, które warto wypróbować. Może któryś z nich sprawdzi się u ciebie.

Trening dostosowany do twoich potrzeb to większa motywacja

Dobry trening powinien być zindywidualizowany, to znaczy dostosowany do twoich indywidualnych potrzeb. Taki zestaw ćwiczeń może przygotować dla ciebie trener personalny lub możesz przygotować go dla siebie sama.

motywacja-do-treningu

Rozważ, którą opcję wolisz – pamiętaj, że obecność trenera może być mobilizująca, więc nie odrzucaj od razu tej alternatywy. Sam zestaw ćwiczeń zależy od twoich oczekiwań i preferencji.

Jeżeli nie masz pomysłu na trening, możesz przejrzeć zdobycze sieci w celu poszukiwania inspiracji.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Jak lepiej i szybciej przyswajać wiedzę?

W Internecie jest pełno wyzwań i niektóre z nich mogą ci przypaść do gustu. Dlaczego tak ważny jest zindywidualizowany trening?

Odpowiedź jest prosta…

Wysiłek naturalnie powoduje zmęczenie, ale powinien też przynosić ci dużo satysfakcji, sprawiać radość i powodować, że z czasem zechcesz więcej.

Dlatego jeżeli dokładnie opracowany plan treningowy zaczyna się powoli nudzić, nie wahaj się go zmienić.

Opracuj nowy plan treningowy i zniweluj nudę!

Niektórzy ćwiczą w taki sposób, że każdego dnia wykonują inny treningi, na przykład w poniedziałek basen, we wtorek zumba, środa – rower, itd. Koniecznie przeczytaj jak prawidłowo dbać o skórę i włosy po basenie aby te nie straciły na wyglądzie!

Najważniejsze to nie popaść w rutynę, czerp radość z codziennej godziny dla siebie. Pamiętaj też o co najmniej jednym dniu przerwy – po tygodniu wytężonej pracy należy ci się.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Ile kalorii ma jajko na twardo?

Każdy wysiłek zasługuje na nagrodę

Wykonałaś swoją codzienną porcję treningu? Nie zapomnij się nagrodzić. I rób to tak systematycznie jak wykonujesz swój trening – to zwiększy twoją motywację. Kup sobie coś ładnego.

Nowa o rozmiar mniejsza sukienka sprawi, że poczujesz się cudownie. Zmień też nawyki – nagrodą nie musi być wysokokaloryczny baton.

Możesz zjeść coś zdrowszego i równie pysznego, co powiesz na te przepisy na zdrowe śniadanie?. A jeśli zdarzy Ci się gorszy dzień i odpuścisz swój trening – to nie koniec świata. Słabsze dni zdarzają się każdemu. Nie wiń się, jeśli nie robisz tego zbyt często.

0 Udostępnień
(3głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Redakcja Kobieco.pl
Portal KOBIECO.PL to nowoczesne spojrzenie na kobiecy świat. Portal kieruje swoje treści dla kobiet. Poruszamy następujące tematy z życia kobiet: Życie, Inspiracje, Moda, Zdrowie, Uroda, Fit, Fitness, Podróże i Finanse.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.