Posiadanie dużej, seksownej pupy nie jest wcale tak nieosiągalne, jak myślisz! Przeczytaj i dowiedz się o niezwykłych ćwiczeniach na pośladki. Od razu przyznam, że ćwiczenia na pośladki są dość wyczerpujące ale zaufaj mi! naprawdę warto mieć seksi pupę…

I like big butts and I cannot lie”. To jedno zdanie najtrafniej oddaje skryte marzenie każdej dziewczyny o posiadaniu rozpoznawalnej pupy – w stylu J-Lo, albo Kim Kardashian. Problem polega jednak na tym, że większość z nas tkwi w przekonaniu, że kuszące krągłości są zasługą jedynie genów – absolutnie nieprawda! Z tym efektywnym treningiem, już wkrótce staniesz się dumną posiadaczką dużej pupy!

Ćwicz te pośladki!

Mięśnie pośladkowe są jedną z najczęściej zaniedbywanych grup mięśni, odkąd człowiek odkrył, że najwygodniej jest po prostu siedzieć na nich i oglądać telewizję. Rezultatem takiego podejścia jest właśnie sflaczały tyłek. Wbrew mitom dotyczącym rzeźbienia, ani chwilowa dieta, szybkie marsze, ani nawet bieganie, niekoniecznie kształtują nasze pośladki. Coś, na czym możesz polegać w tym temacie, to przede wszystkim trening odpornościowy i siłowy. Wystarczającym dowodem na ich skuteczność jest poziom bólu i zakwasów, jakie odczuwasz po nawet krótkim ćwiczeniu. Specyficzne typy tych treningów, które uderzają bezpośrednio w pośladki, pozwolą ci zbudować mięśnie. To właśnie dodatkowa masa mięśniowa daje wygląd okrągłej, kształtnej pupy. Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń, pozwolą ci spełnić marzenia z odrobiną czasu i wysiłku.

PRZECZYTAJ TAKŻE
Popularne mity o diecie

Trening siłowy i ćwiczenia na nogi

kobieta podnosząca cięzary na siłowni piękna

Zanim przystąpisz do ćwiczeń na dużą pupę, nie zapomnij o rozgrzewce! Rozgrzej mięśnie, które będziesz ćwiczyć, aby uniknąć ich uszkodzenia. Jeśli chodzi o prawdziwy trening, początkujący powinni zacząć od przynajmniej jednego lub dwóch typów ćwiczeń, przede wszystkim przysiadów i krzesełka przy ścianie, zanim przystąpią do lunge i leg curls.

Ćwiczenia na dużą pupę:

1. Przysiady

To ćwiczenie pozwala rzeźbić nogi, pośladki i biodra. Dla najlepszego efektu przysiadów, musisz schylić się schylić poniżej pasa, trzymając głowę wyprostowaną. Następnie wykonać ruch, jakbyś chciała usiąść. Podnosząc się, trzymaj stopy równolegle na podłodze. Pierwsza seria powinna składać się z 10 – 15 przysiadów, potem możesz dodawać powtórki. Nie rób przysiadów z ciężarami – celem jest rzeźba, nie zwiększenie masy mięśniowej.

PRZECZYTAJ TAKŻE
Hit 21 wieku! Wampirzy lifting - intymne odmłodzenie!

2. Krzesełko przy ścianie

Stań przy ścianie, skrzyżuj ramiona i „usiądź”. Nie ruszaj się z tej pozycji dopóki nie poczujesz, że twoje nogi już nie wytrzymują. Powtórz co najmniej trzy razy.

1
2
[NASTEPNA]
(22głosów, średnia: 4,73 z 5)
Loading...
Interesuję się psychologią stosunków międzyludzkich. Nasze zachowania są cudownie skomplikowane a emocje mają w sobie coś szalonego, dlatego uwielbiam je zgłębiać. Z pasją dzielę się swoimi doświadczeniami. Dużo czasu spędzam w gronie przyjaciół i bliskich mi osób. Kocham wspólne gotowanie i wypady na zakupy. Kontakt: +48606987345, e-mail: alicja.p@o2.pl

7 KOMENTARZE

  1. Ćwiczę już od dawna pośladki i muszę przyznać, że widok mężczyzn spoglądających na moje cztery literki jest bardzo satysfakcjonujący. Nie ukrywam, że dbam o siebie, ćwiczę i mam ogromne powodzenie u panów.

  2. Pupa jest łatwa do wytrenowania wystarczy się podpytać o więcej ćwiczeń i zmieniać sposób trenowania co 3-4 tygodnie żeby mięśnie się nie przyzwyczajały do treningu bo wtedy postępy są mniejsze. Niby błaha porada ale w rzeczywistości bardzo ważna. Takich cennych porad dostałam pełno od trenera na Siłowni w Saturn Fitness na Bielanach ale żeby te rady zaczęły działać jest jeden haczyk „trzeba się ruszyć i iść trenować na siłowni” bez tego nie da rady :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.