Chcesz szybko schudnąć? Jeśli tak, nie martw się – to jest możliwe. Podpowiemy Ci co zrobić, żeby odchudzić się bezpiecznie i skutecznie – przeczytaj o 5 trikach na szybkie odchudzanie.

Trik nr 1 – zbilansuj dietę

Tu nie ma zaskoczenia i nie ominiesz tego punktu programu odchudzania. Cały sekret polega na tym, żeby dostarczać organizmowi odpowiednią ilość kalorii oraz jeść te rzeczy, które Ci smakują.

W przypadku, gdy chcesz schudnąć bilans kaloryczny powinien być ujemny. Zadbaj o to aby w Twoim menu znalazły się wszystkie grupy produktowe:

  • Białko – potrzebujesz 1g białka na 1 kg masy ciała, białko powinno stanowić ok. 15% Twojego dziennego zapotrzebowania kalorycznego
  • Tłuszcze – powinny stanowić 30% energii w Twojej diecie
  • Węglowodany – powinny dostarczać 55% energii w Twoim jadłospisie, wybieraj produkty pełnoziarniste, brązowy makaron, ryż, kasze, warzywa i owoce.

Warto wiedzieć: Jeśli chcesz szybkich efektów nie wahaj się poprosić o pomoc w ułożeniu diety doświadczonego dietetyka i otwarcie powiedz, czego oczekujesz.

Trik nr 2 – włącz tabletki na odchudzanie

Skuteczne i szybkie odchudzanie wspomagają tabletki odchudzające. Ważne jest aby miały naturalny i bogaty skład, dostosowany do Twoich potrzeb. Poniżej znajdziesz listę składników, które często są składnikami tabletek odchudzających:

  • Poprawa przemiany materii: wyciąg z grejpfruta, mango afrykańskiego, chili
  • Zmniejszenie łaknienia: błonnik
  • Spalanie tłuszczu: L-karnityna.

Warto wiedzieć: Skuteczne tabletki odchudzające działają kompleksowo zarówno na redukcję tkanki tłuszczowej jak i na wzmocnienie sił witalnych organizmu.

Trik nr 3 – znajdź trenera

Schudniesz także bez treningu, tylko będzie to trwało o wiele dłużej. Nie chce Ci się ćwiczyć? Zmuś się! Kilka pierwszych treningów może być bardzo trudnych dla Ciebie, szczególnie, jeśli nigdy wcześniej nic nie robiłaś.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Jak rozpoznać nadwagę

Nie martw się tym i nie zrażaj, to jest absolutnie normalne – po prostu wytrwaj, nie forsuj się tylko ćwicz na miarę swoich możliwości, a jeśli będziesz cierpliwa efekty przyjdą same.

Bardzo dobrym pomysłem jest poproszenie o pomoc dobrego trenera, który zmotywuje Cię do wysiłku i przygotuje trening specjalnie dla Ciebie. Jeśli nie lubisz siłowni, zastanów się jaki rodzaj sportu sprawia Ci radość i po prostu zacznij regularnie trenować.

Jeśli Twój budżet nie pozwala Ci na współpracę z trenerem osobistym poszukaj treningów on-line lub kup płytę z treningiem do ćwiczeń w domu.

Warto wiedzieć: odchudzanie nie uwzględniające ruchu, opierające się tylko na diecie powoduje zmniejszenie ilości tkanki mięśniowej. Jest to bardzo niekorzystne ponieważ mięśnie są sprzymierzeńcem w utrzymaniu prawidłowej masy ciała. Dodatkowo regularne ćwiczenia fizyczne poprawiają jędrność i elastyczność skóry.

Trik 4 – poszukaj towarzystwa

Nic tak nie motywuje do działania jak grupa wsparcia. Poszukaj osób, które mają ten sam cel, co Ty i nawiąż z nimi kontakt.

Każdemu zdarzają się gorsze chwile, to nie żaden wstyd, dlatego dobrze mieć kogoś życzliwego, kto pomoże Ci w przezwyciężeniu pokus i wesprze Cię w dążeniu do celu, kiedy ten cel znika Ci chwilowo z oczu.

Warto wiedzieć: Odchudzanie może być trudne i zdarza się, że osoby, które znajdują się w Twoim otoczeniu nie rozumieją Twoich starań, nie wiedzą, ze odchudzanie wymaga wielu wyrzeczeń, samozaparcia, silnej motywacji i wsparcia.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Trening a predyspozycje genetyczne

Trik 5 – wybierz nagrodę

Silna motywacja podczas odchudzania to podstawa. Dlatego pamiętaj, że warto się w tym czasie rozpieszczać i szczególnie dbać o siebie. Za każdy dzień na diecie, za każdy dobrze zrobiony trening nagradzaj się!

Zrób sobie w widocznym miejscu miejsce na nagrody np. magnesy na lodówce i na koniec każdego dnia, jeśli wyglądał dokładnie tak, jak go sobie zaplanowałaś przyczepiaj magnes.

Wybierz nagrody: po tygodniu coś małego, coś, co obiecywałaś sobie od dawna ale jakoś nie było czasu, żeby się tym zająć np. domowe SPA z peelingiem, dobra książka, wyjście do kina z przyjaciółmi.

Niech to będą nagrody, które Cię rzeczywiście ucieszą i uszczęśliwią ale uwaga! Nie mogą to być nagrody kulinarne.

Wymyśl też nagrodę główną, po zakończeniu kuracji odchudzającej. Świetnym pomysłem będzie sesja fotograficzna lub zakup ekstra kostiumy kąpielowego i wyjazd na wakacje.

Warto wiedzieć: motywacja w odchudzaniu jest równie ważna jak zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna.

Wybrane specjalnie dla Ciebie:

7 Udostępnień
(8głosów, średnia: 4,75 z 5)
Loading...
Redakcja Kobieco.pl
Portal KOBIECO.PL to nowoczesne spojrzenie na kobiecy świat. Portal kieruje swoje treści dla kobiet. Poruszamy następujące tematy z życia kobiet: Miłość, Seks, Życie, Inspiracje, Moda, Zdrowie, Uroda, Fit, Fitness, Podróże i Finanse.

2 KOMENTARZE

  1. Ja przy stosowaniu Slimunox jak schudłam ponad 10kg bałam się że waga wróci po odstawieniu. Nic takiego nie miało miejsca. Po prostu nie wracajcie do starych nawyków żywieniowych i nie będzie problemu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.